Misztikus jelek

A szoba

2017. február 24. 12:22 - chillout28

Erős vágyat érzek az iránt, hogy külföldre költözzek.
Azt már megtanultam: ha húz a szív menni kell :)

Két város között vacilláltam, de ez egyiknél mintha minden simábban haladt volna. Ahogyan sikerült szobát szereznem itthonról az is egy külön kis történet.


Itthonról külföldre költözni munkaközvetítő által egyszerűbb!
De ha magad mész megvan a személyes szabadság, ami most nekem nagyon sokat jelent.
Jobban vonz az ötlet, hogy oda megyek és azt csinálok amit szeretnék.
Szállást kerestem.

Facebook csoportban találtam egy hírdetést, egy lány tette fel a kiadó szobát. Mikor rákérdeztem a paraméterekre kiderült, hogy egy barátjának hírdet a lány. Mondtam, hogy érdekelne a dolog, de küldjön még képeket azért. A képeket várva rám írt egy másik srác a csoportból. Átküldött egy linket, mondva, hogy egy barátjának kivett egy szobát, de az sajnos nem tud jönni, így látta a csoportban hogy épp keresőben vagyok és rám gondolt. Hát mondanom sem kell, hogy ugyanaz a szoba volt. Ő már volt a helyszínen és be is foglalta a barátjának, és ha érdekel mehetek helyette :)

Fel is hívott, mert neki ingyenes és elmondta mire számítsak és ha akarom akkor még aznap foglaljam be. Hát befoglaltam :) Ilyen az amikor teszel valamit a dolgok érdekében és aztán tálcán kínálják neked olyan módon ahogyan soha nem jutna eszedbe.

fabric-1799907_1920.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://misztikusjelek.blog.hu/api/trackback/id/tr6212286987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása