Misztikus jelek

Egy hihetetlen találkozás

2017. január 27. 20:21 - chillout28


A napokban újra elkezdtem meditálni, és pár nap után máris részem volt egy hihetetlen találkozásban.

Balogh Béla - A végső valóság c. könyve nagy hatással volt rám amikor anno falni kezdtem a könyveket pár évvel ezelőtt. Akkor még Írországban terveztem letelepedni, hát másként alakult..


Elsők között olvastam az imént említett könyvet és nagy hatással volt világnézetemre. Annál is inkább, mert egy közeli rokonom közvetlen halála után került hozzám az olvasnivaló, így még nagyobb becsben tartottam és vigyáztam rá. Sosem gondoltam, hogy valaha találkozni fogok az írójával. Valahogy amikor olvasok akkor nem élő személyként gondolok a szerzőre, de ezzel lehet, hogy egyedül vagyok.

Hát most megtörtént egy kisebb csoda, Balogh Bélát konkrétan saját házában látogattam meg.

16179569_10208347272735086_13685676496129856_o.jpg

Azért is érdekes ez a történet, mert a szerző is Kolozsváron született ahogy én is, és ő is külföldre költözött, konkrétan Svédországba 33 éves korában. Csak most a találkozásunk előtt jöttem rá, hogy én is pont 33 évesen költöztem ki Svédországba.


A találkozás:
Egy srác akit nemrég ismertem meg, hangtálas meditációt biztosított a számomra és mondtam, hogy cserébe kérhet bátran fuvart ha szeretne. Hát megkért, hogy vigyem el Balogh Bélához egy kezelésre megy. 

Odaérkeztünk a házhoz és kiderült, hogy nem személyesen ő kezeli, úgyhogy én addig a földszinten várakoztam. Gondoltam addig megkérdezem a hölgyet aki beengedett, hogy nem tudja Balogh Béla aláírna-e a könyvet amit elhoztam? Egy percen belül megjelent a mosolygós szerző és nagyon kedvesen fogadott, mert még csokival is megkínált a dedikálás után.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://misztikusjelek.blog.hu/api/trackback/id/tr4012160993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása