Misztikus jelek

Amikor a léc feljebb kerül

2017. január 09. 14:47 - chillout28

Folyamatos volt a várakozás. 
Mikor, mégis mikor változik meg végre az életem, hisz JOBBAT AKAROK!

Feljebb toltam a lécet, emeltem a tétet és mégsem történik semmi ?!
Unom, hogy mindent megteszek, unom, hogy tolom, hogy gyűröm, hogy erőltetetem.
És SEMMI.


Ma megértettem:
ugyanolyan nap ez is mint, a többi. 
Mégis más.
A változás folyamatban, mert a lécet már feljebb tettem. 

Erre volt szükség mindössze, egy elhatározásra: 
HOGY A LÉCET FELJEBB TESZEM.
Első lépésben született egy döntés, egy döntés amihez ragaszkodtam. Foggal és körömmel.
De amig nem érzed át, addig csak a szavak maradnak.


Érezned kell: kell a tapasztalás, különben csak egy fikció marad egy függőség egy megkeseredett ragaszkodás, hogy de hisz én már feljebb tettem azt a lécet.


Könnyed vagyok: tudom ma már, hogy a feljebb tolt lécnek nem a léc helyének meghatározása, hanem a már ott léte lett igazolva a DÖNTÉS pillanatában..
Amire vártam már megtörtént, ha nem is látom még egyelőre, már nincs több dolgom vele.
sunset-1112659_1920.jpg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://misztikusjelek.blog.hu/api/trackback/id/tr9212112221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása