Misztikus jelek

A nap amikor úgy döntöttem, hogy a 27 az 28!

2016. december 05. 21:07 - chillout28

Ma is szerencsém van!

Huszonnyolc: a szám amely kíséri életemet, mindig velem van, mindig látom és akkor tudom, hogy ez egy jel amely jelzi számomra, hogy jó úton járok, haladok szépen a megfelelő ütemben, saját tempóban.

Valahol eldőlt bennem ha ezt a számot látom azt jelenti:
MINDEN RENDBEN VAN.

0cdd5558cd43f0e65e7f188706f79729.jpg

Volt, hogy évekig, hónapokig rejtőzött, hiába kerestem, kutattam.. és volt, hogy napi X alkalommal csak azt és semmi lyen más számot nem észleltem. Többször is éltem már a 28-as házszám alatt és az iskolám neve is 28-as volt ahol először értek a külső behatások. 28 évesen életem látványos változásba lépett..

Valahol el is dőlt bennem, ha 27-et látok túl korán léptem, ha 29-et akkor picit későn észleltem.

Ma van a nap, a nap mikor úgy döntöttem a 27 mától 28!
Hogy miért?
Mert boldog vagyok!

Olyan volt ez a mai "mindenhol 27-et látok", mint egy tipikus 28-as nap.
Minden stimmelt, minden passzolt, tökéletes volt. Mosolyogtam.

Új lecke: dönts úgy, hogy a 27, MA 28! :)


27.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://misztikusjelek.blog.hu/api/trackback/id/tr8012025879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása