Misztikus jelek

Érdekes találkozás

2017. április 29. 00:38 - chillout28

Előfordult már veletek, hogy elutaztatok  egy másik országba és saját gyengeségeiteket véltétek felfedezni az első emberben akivel először találkoztatok?! 

Ez történt velem. 

Sikerült kívülről látnom azt amivel küzdök, ami számomra kihívás csak sokkal szembetűnőbb formát öltött előttem másban felnagyítva látni mindent. Később kiderült, hogy a múltam is visszaköszönt ugyanebben a személyben. Újraélhettem azt ami már megtörtént régen és tesztelhettem a reakcióimat is, hogy vajon változtam régi énemhez képest, vagy még mindig ugyanúgy reagálok le dolgokat?

Hagyom vajon elnyomni a hangot ami azt mondja:

Várj! Gondoljuk csak ezt át...

img_4155.JPG

 Lassan de biztosan rájöttem, hogyha ugyanaz ismétlődik, annak bizony oka van. Résen kell lenni, jelen kell lenni és figyelni az érzésekre amit a szituaciók gerjesztenek bennünk és akkor tudunk nemet mondani, időben el tudjuk csípni: STOP! Ez már nem én vagyok, ez már a te vélemenyed, a te akaratod, a te megítélésed!

Hiába akar egy másik ember olyat ami már az én komfort zónámon túl van, hiába erős a másikban a vágy a tettekre, és hiába hány előttünk cigánykereket... ha számunkra gyors a tempó, ha kellemetlen, vagy bármi rossz érzésünk támad egy másik ember elképzeléseivel, ötleteivel, tetteivel kapcsolatban. 

Nem kell jófejnek lennünk, nem kell más hirtelen döntéseit kijavítanunk, ki kell mondani: nem kell jószívűségből bevállalnunk olyat ami nekünk már túl sok! Mert az a döntés nem minket szolgál, és a másikat sem, és ha újabb bonyodalmakhoz vezet egy döntés amit nem mi tiszta szívből hozunk meg, akkor nem biztos, hogy könnyebb lesz az adott szituációból kikeverednünk, valószínüleg egyre nehezebb lesz kikászálódni belőle később. Inkább döntsünk önállóan, haladjunk lépésről-lépésre, de saját tempóban és határozottan, érzéseinkre figyelve. 

Step by step.

 

Azért összességébben hasonló élményekhez nem kell másik országba utaznunk, hiszen a vonzás törvénye alapjai mentén ez egy folyamatos történés amiket nap, mint nap átélünk. Mindig az aktuális önmagunkkal találkozunk, vagy olyasmikkel amik valamiféle irányt tudnak mutatni aktuális helyzetünkben. Ragadjuk meg az alkalmat a fejlődésre, ha kell lépjünk ki a szituációból.

Pozitívan, határozottan és kedvesen.

Jó gyakorlást! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://misztikusjelek.blog.hu/api/trackback/id/tr412465475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása